DARDO Instituto do Deseño e das Artes Contemporáneas

Barro, Pepe

 

Pontedeume, 1955.

Deseñador.

Galicia Cen

En corenta anos de actividade profesional, o conxunto do traballo de Pepe Barro pode entenderse como unha lectura da Galiza que renova as súas sinais de identidade, incorporando as linguaxes do deseño internacional. Algúns traballos coñecidos: identidade gráfica da Universidade da Coruña ou da empresa Denodo, os primeiros “cuponazos” da Once, a camiseta da Selección Galega de Fútbol, a web da Real Academia Galega, a renovación da Casa de Rosalía de Castro. En 2000 o Museo Reina Sofía, elixiu o de Turgalicia coma un dos cen signos do século XX.O libro Mis queridos diseñadores de Enric Satué dedícalle un capítulo. Este libro é un dos resultados do programa do Consello da Cultura Galega titulado Galicia100. Obxectos para contar unha cultura, que busca difundir a historia e a cultura de Galicia a través dunha selección de cen pezas desde o Paleolítico ata os anos 90 do século XX.

 

Pontedeume, 1955.

Deseñador.

Beiramar

En corenta anos de actividade profesional, o conxunto do traballo de Pepe Barro pode entenderse como unha lectura da Galiza que renova as súas sinais de identidade, incorporando as linguaxes do deseño internacional. Algúns traballos coñecidos: identidade gráfica da Universidade da Coruña ou da empresa Denodo, os primeiros “cuponazos” da Once, a camiseta da Selección Galega de Fútbol, a web da Real Academia Galega, a renovación da Casa de Rosalía de Castro. En 2000 o Museo Reina Sofía, elixiu o de Turgalicia coma un dos cen signos do século XX.O libro Mis queridos diseñadores de Enric Satué dedícalle un capítulo. Este deseño serve de portada ao libro Beiramar, onde Xosé Manuel Martínez Oca narra o acontecido en Beiramar, vila ribeirá, abalada por unha manifestación posfranquista contra a 'reducción de plantillas' nos asteleiros Beirarsa.