DARDO Instituto do Deseño e das Artes Contemporáneas

Da experimentación ás narrativas exquisitamente deseñadas

Da experimentación ás narrativas exquisitamente deseñadas
 
formación

Historia do deseño e a cultura visual. Arquivo DIDAC Galicia

DIDAC. Santiago de Compostela

mércores, 10 abril, 2024 - 20:00

En esta charla podrás conocer el mundo de la creatividad y el diseño orientados al branding y la transmisión de ideas. Verás su evolución desde los inicios de la disciplina hasta el momento actual, teniendo en cuenta los principales factores económicos, tecnológicos y el cambio de paradigma en cuanto al diferente comportamiento de las audiencias y las claves para orientar un proyecto de branding en el futuro.

Podrás obtener conocimientos teóricos y conocer proyectos reales comentados desde la perspectiva y la experiencia de Nuria Carballo Taboada, con más de treinta años de experiencia trabajando en diferentes países, con marcas y sectores como la moda, el branding institucional, las marcas de destino, el diseño y la arquitectura.

---------------------------

Nuria Carballo é directora creativa especializada en Branding, deseño estratéxico, deseño de futuros, gráfico e comunicación. Fundadora de Unconventional London e Nuria Carballo Studio. Estudou Ciencias Económicas na Universidade de Santiago de Compostela e na Universidade Complutense de Madrid. Ten un Máster de postgrao en Creative Direction and copy for advertising por Berkley, Universidade de California. Estudou fotografía no Instituto de Artes Visuales de Madrid e ten un Postgrao en Art Direction for Advertising, no London College of Communication.

Traballou para institucións públicas e privadas, grandes e pequenas empresas, empresas de capital risco e inversións, institucións culturais, e marcas en máis de vinte países. Price Whaterhouse, Dentsu, Heineken, Evian, Microsoft, Timberland, Otis, Barclays Bank, Banco Pastor, Adolfo Domínguez, Galicia Moda, Mondariz, Coren ou Finsa son algúns dos seus clientes.

É profesora de Análise de Tendencias na Universidade de Vigo, e de Art Direction for advertising no London College of Communication.

Nuria desenvolve proxectos de creación de ideas, creación e xestión de marcas, novos produtos o servizos e tamén creación de contidos corporativos e culturais creando publicacións, webs, contidos dixitais, podcast ou programas de televisión con temas de creatividade, deseño, arquitectura ou artesanía.

Imparte numerosas conferencias e cursos sobre análise de tendencias, innovación, deseño, branding, creatividade e ten participado en moitas publicacións